Ράλλυ Κένταυρος

Είτε προτιμάτε χώμα είτε άσφαλτο, αυτό το συναρπαστικό γεγονός έχει κάτι για όλους. Ελάτε μαζί μας για αγώνες υψηλής ταχύτητας σε ένα από τους ομορφότερους αγώνες ράλλυ της Μαγνησίας!

Days
Hours
Minutes
Seconds

Δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα εδώ!

Η αναμονή τελείωσε!

Υπήρξε χωμάτινος, ασφάλτινος αλλά και μικτός, με πολλά ή με λίγα συνολικά χιλιόμετρα, με πολλές ή και με λίγες ειδικές διαδρομές. Διεξαγόταν σε πολλές περιοχές του Ν. Μαγνησίας, αλλά πάντα είχε κάτι από Πήλιο και ήταν ένα σημαντικό γεγονός. Ο λόγος γιατο ΡΑΛΛΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ.

Το Ράλλυ Κένταυρος έχει γράψει τη δική του ιστορία στον Ελληνικό Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, όντας ένας από τους κορυφαίους ασφάλτινους αγώνες στη χώρα μας. Αναμφισβήτητα ένας από τους ωραιότερους αγώνες ράλλυ της Ελλάδας που διοργανώνεται από την Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου.  
Για να δείτε τον Συμπληρωματικό Κανονισμό κάντε κλικ εδώ. Για να δείτε το Roadbook κάντε κλικ εδώ. Για να δείτε τα Αποτελέσματα των αγώνων κάντε κλικ εδώ.

Πρόγραμμα Αγώνων

1η ημέρα

2η ημέρα

Χάρτες Αγώνων

Δελτία Τύπου

Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου 2023

Το Πρωτάθλημα αρχίζει!!

Από τις ειδικές διαδρομές του Πηλίου, με το επετειακό 40ο Ράλλυ Κένταυρος θα ξεκινήσει το φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου ως εναρκτήριο γύρο του Πρωταθλήματος.

Το φετινό Ράλλυ Κένταυρος θα είναι 2ημερο και είναι προγραμματισμένο να διεξαχθεί στις 13 & 14 Μαΐου 2023 στις καταπράσινες διαδρομές του βουνού των Κενταύρων.

Τη διοργάνωση του αγώνα έχει αναλάβει το Αθλητικό Σωματείο Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου (Λ.Α.Βόλου) έχοντας τη στήριξη της Περιφερειακής Ενότητας  Μαγνησίας, του ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ του Δήμου Βόλου, καθώς και τον Δήμων Νοτίου Πηλίου & Ζαγοράς-Μουρεσίου οι οποίοι βρίσκονται πάντα στο πλευρό της Λέσχης και αποτελούν εχέγγυο για την άρτια προετοιμασία και διεξαγωγή του αγώνα στη περιοχή της Μαγνησίας.

Η φετινή έκδοση του αγώνα περιλαμβάνει 4 επαναλαμβανόμενες  ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 90 αγωνιστικών χιλιομέτρων προσφέροντας μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση στα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στον αγώνα και μεγάλες συγκινήσεις στους φίλους του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και των αγώνων Ράλλυ ειδικότερα.
Το Αρχηγείο του αγώνα θα στεγάζεται στα γραφεία της Λ.Α.ΒΟΛΟΥ στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, όπου και ο χώρος Εκκίνησης-Τερματισμού και Service Park.

Το πρωί του Σαββάτου 13 Μαΐου  θα διεξαχθεί ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος στο χώρο του Ι.ΚΤΕΟ Βόλου (4ο χλμ Βόλου – Λάρισας) ενώ η έναρξη του 1ου σκέλους του αγώνα θα δοθεί το μεσημέρι του Σαββάτου στις 12:00, με τα πληρώματα να εκκινούν από το Πανθεσσαλικό Στάδιο ώστε να αγωνιστούν σε 6 ειδικές διαδρομές. 

Την Κυριακή 14 Μαΐου στις 09:30 το πρωί για την εκκίνηση του 2ου σκέλους  του αγώνα από το Service Park και την διεξαγωγή 2 ειδικών.  Ο Τερματισμός  είναι προγραμματισμένος για το μεσημέρι (13:06) της ίδιας ημέρας στο Πανθεσσαλικό Στάδιο. 

Ραντεβού στο βουνό των Κενταύρων λοιπόν, στις 13-14 Μαΐου για τον πρώτο αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΑΣΦΑΛΤΟΥ
ΡΑΛΛΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ 2023
ΝΤΕΡΜΠΙ!!!

Οι Αγώνες Ράλλυ Ασφάλτου εκκινούν αυτό το Σαββατοκύριακο 13&14Μαΐου από τον
Όμορφο Βόλο και το καταπράσινο Πήλιο! 
43 πληρώματα δήλωσαν Συμμετοχή και θα αγωνιστούν στο επετειακό 40 ο Ράλλυ Κένταυρος
που ανοίγει την αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου.
Ξεχωρίζουν οι συμμετοχές της C1 κατηγορίας, των 4φορές Πρωταθλητών ράλλυ ασφάλτου
(2018,2019,2020,2021) Αναπολιωτάκη- Τσούκα με τοFord Fiesta R5, των πρωταθλητών
ράλλυ χώματος 2021, Τσουλόφτα – Ηλία με Volkswagen Polo GTi R5, με τον οδηγό να
επιστρέφει σε ασφάλτινη επιφάνεια έπειτα από μια τετραετία, τον νικητή του τελευταίου
ασφάλτινου αγώνα ράλλυ, (Ράλλυ Παλάδιο 2021) Αλυγιζάκη – Αμαξόπουλο
μεSkodaFabiaR5 καθώς και των Ιωάννη και Ανδρέα Νομικό με το SkodaFabiaS2000
Τα Κρητικά πληρώματα στηρίζουν -για ακόμα μια χρονιά- το ασφάλτινο Πανελλήνιο
Πρωτάθλημα Ράλλυκαι ετοιμάζονται για απόβαση στο Βόλο, καθώς θα συμμετάσχουν με 7
αγωνιστικά αυτοκίνητα στον αγώνα.
Parle vow Francais…. Oui! Citroen…Peugeot… Renault!
"Γαλλικός εμφύλιος"αναμένεται να είναι o πόλεμος για την επικράτηση στην κατηγορία της
F2. Θα υπάρχουν Στενά αλλά και "Φουσκωτά" – Ατμοσφαιρικά αλλά και Τurbo – "Παλιά"
αλλά και Σύγχρονα – 1600άρια αλλά και Δίλιτρα. Τουλάχιστον 10 Αγωνιστικά της Γαλλικής
σχολής, θα αναμετρηθούν για τη νίκη στις ειδικές του αγώνα, καθώς αρκετοί από τους
συμμετέχοντες έχουν αποδείξει την ταχύτητα τους στις ασφάλτινες επιφάνειες και έχουν τη
δυνατότητα διάκρισης! 
Δυνατές και οι μάχες στην C2με μια αρμάδα από πέντε (5) αυτοκίνητα, τέσσερα Mitsubishi
Evo καθώς και ένα OpelAstraOPCαναμένεται να κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον και τον
ανταγωνισμό μέχρι τη σημαία του τερματισμού. 
Η φετινή 40η έκδοση του αγώνα περιλαμβάνει 8 ειδικές διαδρομές (4 επαναλαμβανόμενες)
συνολικού μήκους 91 αγωνιστικών χιλιομέτρων που αποτελούν εγγύηση για μοναδικά
περάσματα σε όλες τις κατηγορίες και κλάσεις. 
Το αγωνιστικό πρόγραμμα του διήμερου στο 40 ο Ράλλυ Κένταυρος περιλαμβάνει τη
διεξαγωγή του Διοικητικού και Τεχνικού Ελέγχου το Σαββάτου 13Μαΐου 2023 από τις 08:30-
10:30 στο χώρο του Ι.ΚΤΕΟ ΒΟΛΟΥ, ενώ η έναρξη του αγώνα θα δοθεί το μεσημέρι του
Σαββάτου στις 12:00, με τα πληρώματα να εκκινούν από το Πανθεσσαλικό Στάδιο ώστε να
αγωνιστούν σε 3(επαναλαμβανόμενες) ειδικές διαδρομές.
Την Κυριακή 14Μαΐου η εκκίνηση του πρώτου αυτοκινήτου για το δεύτερο σκέλος του
αγώνα θα δοθεί στις 09:30 από το Service Park στο Πανθεσσαλικό,  με τον τερματισμό να
είναι προγραμματισμένος για το μεσημέρι της ίδιας ημέρας στον ίδιο χώρο στις 13:00.
Ο χώρος του Service Park θα βρίσκεται εντός του Πανθεσσαλικού Σταδίου, με το Αρχηγείο
του αγώνα να στεγάζεται στα γραφεία της Λέσχης που βρίσκονται και αυτά εκεί.

Χορηγοί το Ι. ΚΤΕΟ ΒΟΛΟΥ, η Αντιπροσωπεία SKODAΜΟΤΟΡ ΒΕΤΕΡΑΝΟΙστο Βόλο.
Υποστηρικτές του αγώνα, οΦούρνος ΜΑΝΔΗΛΑ, FoodService ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ Α.Ε, τα
Ξενοδοχεία ΠΡΑΣΙΝΟ ΓΑΛΑΖΙΟ&ΜΠΛΕ ΦΕΓΓΑΡΙ στο Μούρεσι Πηλίου, η εταιρεία
λιπαντικών αυτοκινήτων Ν. ΔΙΑΚΟΜΗΣ ΕΠΕ, το κέντρο φυσικής Ιατρικής & αποκατάστασης
ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ, το Πρατήριο υγρών καυσίμων ΚΑΡΑΛΗΣ ENERGYPOINT, τα αξεσουάρ
αυτοκινήτωνAUTOBALDOUMIS, τα πλυντήρια φορτηγών και αυτοκινήτων UWASH, η
εταιρεία MrGeorgeKalogirosμε εκλεκτά προιόντα ελαιολάδου, η εταιρεία security
ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ, την ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΝΑΣΑ.
Χορηγοί Επικοινωνίας, οι Εφημερίδες ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, ΜΑΓΝΗΣΙΑ, η Τηλεόραση
του ΑSTRA, το περιοδικό 4 TROXOI, το 321 GO, τοραδιόφωνο κανάλι Ένα90,4fm, το
motori.gr, το AutoMotoPatras, το e-volos.gr, το Voliotaki.gr, thenewspaper.gr,καθώς και η
TechltSeriousProductions.

Ενημέρωση και όλα τα τελευταία νέα του "Ράλλυ Κένταυρος", θα βρείτε μέσα από την
επίσημη ιστοσελίδα της Λέσχης στο www.lavolos.gr όπως επίσης και στη σελίδα του αγώνα
στα Social Media.
Faceboook: rallykentavros

Οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας – Στέλιος Ηλία αναδείχθηκαν νικητές του 40ου Ράλλυ Κένταυρος με το οποίο άνοιξε η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου.

Το Κυπριακό πλήρωμα με όπλο του, το VW Polo GTi R5, είχε εξασφαλίσει διαφορά μεγαλύτερης των 2 λεπτών στο χθεσινό πρώτο μέρος.
Τη σημερινή ημέρα συνέχισε σε FlatOut ρυθμο και  σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο καιβστα δυο περάσματα από τα “Μελισσάτικα”, έφτασε σε μια εύκολη νίκη ολοκληρώνοντας 3 λεπτά μπροστά από τους διώκτες του.

Οι Πανελλήνιοι Πρωταθλητές Χώματος 2021, με την “Ουλλα Ένα” οδήγηση τους, πέτυχαν το 8/8 στις ε.δ αγώνα -μεταξύ των οποίων και στη Powerstage που τους χάρισε 5 extra βαθμούς-και ξεκίνησαν την προσπάθεια κατάκτησης του φετινού ασφάλτινου τίτλου. συλλέγοντας το απόλυτο των βαθμών.

Αυτή ήταν η πρώτη  ασφάλτινη νίκη του Κύπριου οδηγού στην αγωνιστική του καριέρα.

Στη δεύτερη θέση του βάθρου ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Γιώργος Περουλάκης – Λευτέρης Σαρρής.
Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo VIII, μπορεί να μην κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό των νικητών, παρόλαυτα στάθηκε επάξια μπροστά από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό του αγώνα, κατακτώντας παράλληλα τη νίκη στη κλάση C2.

Στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκαν οι Πρωταθλητές F2 των προηγούμενα ετών Δημήτρης Κτιστάκης – Μάνος Κτιστάκης.
Το πλήρωμα του Peugeot 306, πετυχαίνοντας την τρίτη του διαδοχική νίκη στο βουνό των Κενταύρων ξεκίνησε “με το δεξί” την υπεράσπιση του τίτλου της κατηγορίας.

Οι νικητές της GroupN, Γιώργος Αργυρίου – Δημήτρης Πάσχος εκμεταλλεύτηκαν τις δυνατότητες του Mitsubishi Lancer EvoIX και ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, ενώ παράλληλα ανέβηκαν στη δεύτερη θέσητου βάθρου της κλάσης C2.

Πέμπτοι ήταν οι Γιώργος Γεροδήμος – Σωτήρης Γρηγορίου με το Opel Astra OPC, συμπληρώνοντας το βάθρο της κλάσης C2.

Οι Δημήτρης Μίχος – Κωνσταντίνος Χειράκης, παρά τα 13 χρόνια απουσίας από τους ελληνικούς αγώνες κατάφεραν να κατακτήσουν τη νίκη στη κλάση C5.
Το πλήρωμα του Peugeot 208 Rally4  έδειξε να προσαρμόζεται άμεσα στο “νέο του γραφείο” και σημειώνοντας ανταγωνιστικούς χρόνους το διήμερο κατάφερε να ολοκληρώσει στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης.

Η έλλειψη ελαστικών για βρόχινες συνθήκες περιόρισε τον ρυθμό των Κώστα Κόρακα – Γιώργου Κότσαλη τη σημερινή ημέρα, με αποτέλεσμα να τερματίσουν στην έβδομη θέση.
Παρόλαυτα, το πλήρωμα συγκέντρωσε πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα της κατηγορίας Ν, ολοκληρώνοντας στη δεύτερη θέση του βάθρου.


Τα 2 Citroen DS3 R3T με πληρώματα τους Γιάννη  Κωνσταντινίδη – Δημητρη Κυπαρισσά, και Τίτο Τιτάκη – Θοδωρή Μακράκη ολοκλήρωσαν στην έβδομη & όγδοη θέση του αγώνα, αντίστοιχα.
Τα δυο πληρώματα, με την ίδια σειρά τερματισμού, ακολούθησαν τους Κτιστάκηδες στο βάθρο της κλάσης C3.

Οι Γιάννης & Ανδρέας Νομικός με το ex-Skoda Motorsport Skoda Fabia S2000 ολοκλήρωσαν την πρώτη δεκάδα του αγώνα.

Οι Θανάσης Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης καθώς και οι “τοπικοί Αποστόλης Βεργοζήσης – Στέφανος Κλόκας ακολούθησαν τους Μίχο – Χειράκη στο βάθρο της κλάσης C5, ανεβαίνοντας στο δεύτερο και τρίτο σκαλί αντίστοιχα.
Τα 2 πληρώματα, που αμφότεροι, αγωνίστηκαν με Peugeot 106 κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα στην 11η και 13η θέση της γενικής κατάταξης.

Ανάμεσα τους τερμάτισαν, οι νικητές της κλάσης C6,  Γιάννης Κουτσοδήμος – Σπύρος Βλάγκας με Peugeot 106.

Ο κυπελλούχος της κλάσης το 2021, μαζί με το συνοδηγό του δημιούργησαν διαφορά ασφαλείας τη χθεσινή ημέρα και ελέγχοντας τον ανταγωνισμό σήμερα,  έφτασαν σε μια εύκολη επικράτηση.
Αυτή ήταν η δεύτερη διαδοχική νίκη του Θεσσαλού οδηγού στο αγώνα, καθώς είχε ολοκληρώσει στη πρώτη θέση στη τελευταία εκδοση του αγώνα το 2021.
Τα δυο Citroen Saxo με πληρώματα τους, Βαγγέλη Μασιάλα – Γιάννη Μόσχος και Νίκο Μανούσκο –  Ηλία Μανούσκο τους ακολούθησαν στο βάθρο της κλάσης.

Για τη κλάση C4, νικητές αναδείχθηκαν οι Ανδρέας Περάκης – Κώστας Κουρουγκιαούρης με Peugeot 206, με τους Κώστα Αναγνωστάκη – Δημήτρη Αλεξιάδη να ολοκληρώνουν με το Suzuki Swift Sport  στη δεύτερη θέση της κλάσης.

Το βάθρο της κλάσης συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Διαμαντής – Ανδρέας Μασιάλας που βρέθηκαν πίσω από τα πηδάλια ενός Toyota Corolla AE86.

Το  Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου συνεχίζεται με το Ράλλυ Λαμίας που θα διεξαχθεί το διήμερο 24-25 Ιουνίου.

Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου
Γραφείο Τύπου

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
ΑΡΘΡΟ 1 – ΟΡΓΑΝΩΣΗ
1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Αντικαθίσταται το μέλος Αντώνης Σταφυλοπάτης από τον Παπαδόπουλο Αλέξανδρο
ΑΡΘΡΟ 11 – ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ – ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Την Παρασκευή 12/5/2023 και από ώρα 17:00 έως 19:00, θα πραγματοποιηθεί εντός του Πανθεσσαλικού
Σταδίου, Διοικητικός & Τεχνικός Έλεγχος αγωνιστικών αυτοκινήτων.
Το ωράριο του Τεχνικού Ελέγχου για το Σάββατο 13/5/2023 έχει ως εξής:
08.30 – 08.55 1,2,3,4
08.55 – 09.10 5,6,7,8
09.10 – 09.25 9,10,11,12
09.25 – 09.40 14,15,16,17
09.40 – 09.55 18,19,20,21
09.55 – 10.10 22,23,24,25
10.10 – 10.25 26,27,28,29
10.25 – 10.40 30,31,32,33
10.40- 10.55 34,35,36,37
10.55 – 11.10 38,39,40,41
11.10 – 11.15 42,43,44

Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου 2023

Το Πρωτάθλημα αρχίζει!!

Από τις ειδικές διαδρομές του Πηλίου, με το επετειακό 40ο Ράλλυ Κένταυρος θα ξεκινήσει το φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου ως εναρκτήριο γύρο του Πρωταθλήματος.

Το φετινό Ράλλυ Κένταυρος θα είναι 2ημερο και είναι προγραμματισμένο να διεξαχθεί στις 13 & 14 Μαΐου 2023 στις καταπράσινες διαδρομές του βουνού των Κενταύρων.

Τη διοργάνωση του αγώνα έχει αναλάβει το Αθλητικό Σωματείο Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου (Λ.Α.Βόλου) έχοντας τη στήριξη της Περιφερειακής Ενότητας  Μαγνησίας, του ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ του Δήμου Βόλου, καθώς και τον Δήμων Νοτίου Πηλίου & Ζαγοράς-Μουρεσίου οι οποίοι βρίσκονται πάντα στο πλευρό της Λέσχης και αποτελούν εχέγγυο για την άρτια προετοιμασία και διεξαγωγή του αγώνα στη περιοχή της Μαγνησίας.

Η φετινή έκδοση του αγώνα περιλαμβάνει 4 επαναλαμβανόμενες  ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 90 αγωνιστικών χιλιομέτρων προσφέροντας μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση στα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στον αγώνα και μεγάλες συγκινήσεις στους φίλους του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και των αγώνων Ράλλυ ειδικότερα.
Το Αρχηγείο του αγώνα θα στεγάζεται στα γραφεία της Λ.Α.ΒΟΛΟΥ στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, όπου και ο χώρος Εκκίνησης-Τερματισμού και Service Park.

Το πρωί του Σαββάτου 13 Μαΐου  θα διεξαχθεί ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος στο χώρο του Ι.ΚΤΕΟ Βόλου (4ο χλμ Βόλου – Λάρισας) ενώ η έναρξη του 1ου σκέλους του αγώνα θα δοθεί το μεσημέρι του Σαββάτου στις 12:00, με τα πληρώματα να εκκινούν από το Πανθεσσαλικό Στάδιο ώστε να αγωνιστούν σε 6 ειδικές διαδρομές. 

Την Κυριακή 14 Μαΐου στις 09:30 το πρωί για την εκκίνηση του 2ου σκέλους  του αγώνα από το Service Park και την διεξαγωγή 2 ειδικών.  Ο Τερματισμός  είναι προγραμματισμένος για το μεσημέρι (13:06) της ίδιας ημέρας στο Πανθεσσαλικό Στάδιο. 

Ραντεβού στο βουνό των Κενταύρων λοιπόν, στις 13-14 Μαΐου για τον πρώτο αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΑΣΦΑΛΤΟΥ
ΡΑΛΛΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ 2023
ΝΤΕΡΜΠΙ!!!

Οι Αγώνες Ράλλυ Ασφάλτου εκκινούν αυτό το Σαββατοκύριακο 13&14Μαΐου από τον
Όμορφο Βόλο και το καταπράσινο Πήλιο! 
43 πληρώματα δήλωσαν Συμμετοχή και θα αγωνιστούν στο επετειακό 40 ο Ράλλυ Κένταυρος
που ανοίγει την αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου.
Ξεχωρίζουν οι συμμετοχές της C1 κατηγορίας, των 4φορές Πρωταθλητών ράλλυ ασφάλτου
(2018,2019,2020,2021) Αναπολιωτάκη- Τσούκα με τοFord Fiesta R5, των πρωταθλητών
ράλλυ χώματος 2021, Τσουλόφτα – Ηλία με Volkswagen Polo GTi R5, με τον οδηγό να
επιστρέφει σε ασφάλτινη επιφάνεια έπειτα από μια τετραετία, τον νικητή του τελευταίου
ασφάλτινου αγώνα ράλλυ, (Ράλλυ Παλάδιο 2021) Αλυγιζάκη – Αμαξόπουλο
μεSkodaFabiaR5 καθώς και των Ιωάννη και Ανδρέα Νομικό με το SkodaFabiaS2000
Τα Κρητικά πληρώματα στηρίζουν -για ακόμα μια χρονιά- το ασφάλτινο Πανελλήνιο
Πρωτάθλημα Ράλλυκαι ετοιμάζονται για απόβαση στο Βόλο, καθώς θα συμμετάσχουν με 7
αγωνιστικά αυτοκίνητα στον αγώνα.
Parle vow Francais…. Oui! Citroen…Peugeot… Renault!
"Γαλλικός εμφύλιος"αναμένεται να είναι o πόλεμος για την επικράτηση στην κατηγορία της
F2. Θα υπάρχουν Στενά αλλά και "Φουσκωτά" – Ατμοσφαιρικά αλλά και Τurbo – "Παλιά"
αλλά και Σύγχρονα – 1600άρια αλλά και Δίλιτρα. Τουλάχιστον 10 Αγωνιστικά της Γαλλικής
σχολής, θα αναμετρηθούν για τη νίκη στις ειδικές του αγώνα, καθώς αρκετοί από τους
συμμετέχοντες έχουν αποδείξει την ταχύτητα τους στις ασφάλτινες επιφάνειες και έχουν τη
δυνατότητα διάκρισης! 
Δυνατές και οι μάχες στην C2με μια αρμάδα από πέντε (5) αυτοκίνητα, τέσσερα Mitsubishi
Evo καθώς και ένα OpelAstraOPCαναμένεται να κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον και τον
ανταγωνισμό μέχρι τη σημαία του τερματισμού. 
Η φετινή 40η έκδοση του αγώνα περιλαμβάνει 8 ειδικές διαδρομές (4 επαναλαμβανόμενες)
συνολικού μήκους 91 αγωνιστικών χιλιομέτρων που αποτελούν εγγύηση για μοναδικά
περάσματα σε όλες τις κατηγορίες και κλάσεις. 
Το αγωνιστικό πρόγραμμα του διήμερου στο 40 ο Ράλλυ Κένταυρος περιλαμβάνει τη
διεξαγωγή του Διοικητικού και Τεχνικού Ελέγχου το Σαββάτου 13Μαΐου 2023 από τις 08:30-
10:30 στο χώρο του Ι.ΚΤΕΟ ΒΟΛΟΥ, ενώ η έναρξη του αγώνα θα δοθεί το μεσημέρι του
Σαββάτου στις 12:00, με τα πληρώματα να εκκινούν από το Πανθεσσαλικό Στάδιο ώστε να
αγωνιστούν σε 3(επαναλαμβανόμενες) ειδικές διαδρομές.
Την Κυριακή 14Μαΐου η εκκίνηση του πρώτου αυτοκινήτου για το δεύτερο σκέλος του
αγώνα θα δοθεί στις 09:30 από το Service Park στο Πανθεσσαλικό,  με τον τερματισμό να
είναι προγραμματισμένος για το μεσημέρι της ίδιας ημέρας στον ίδιο χώρο στις 13:00.
Ο χώρος του Service Park θα βρίσκεται εντός του Πανθεσσαλικού Σταδίου, με το Αρχηγείο
του αγώνα να στεγάζεται στα γραφεία της Λέσχης που βρίσκονται και αυτά εκεί.

Χορηγοί το Ι. ΚΤΕΟ ΒΟΛΟΥ, η Αντιπροσωπεία SKODAΜΟΤΟΡ ΒΕΤΕΡΑΝΟΙστο Βόλο.
Υποστηρικτές του αγώνα, οΦούρνος ΜΑΝΔΗΛΑ, FoodService ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ Α.Ε, τα
Ξενοδοχεία ΠΡΑΣΙΝΟ ΓΑΛΑΖΙΟ&ΜΠΛΕ ΦΕΓΓΑΡΙ στο Μούρεσι Πηλίου, η εταιρεία
λιπαντικών αυτοκινήτων Ν. ΔΙΑΚΟΜΗΣ ΕΠΕ, το κέντρο φυσικής Ιατρικής & αποκατάστασης
ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ, το Πρατήριο υγρών καυσίμων ΚΑΡΑΛΗΣ ENERGYPOINT, τα αξεσουάρ
αυτοκινήτωνAUTOBALDOUMIS, τα πλυντήρια φορτηγών και αυτοκινήτων UWASH, η
εταιρεία MrGeorgeKalogirosμε εκλεκτά προιόντα ελαιολάδου, η εταιρεία security
ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ, την ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΝΑΣΑ.
Χορηγοί Επικοινωνίας, οι Εφημερίδες ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ, ΜΑΓΝΗΣΙΑ, η Τηλεόραση
του ΑSTRA, το περιοδικό 4 TROXOI, το 321 GO, τοραδιόφωνο κανάλι Ένα90,4fm, το
motori.gr, το AutoMotoPatras, το e-volos.gr, το Voliotaki.gr, thenewspaper.gr,καθώς και η
TechltSeriousProductions.

Ενημέρωση και όλα τα τελευταία νέα του "Ράλλυ Κένταυρος", θα βρείτε μέσα από την
επίσημη ιστοσελίδα της Λέσχης στο www.lavolos.gr όπως επίσης και στη σελίδα του αγώνα
στα Social Media.
Faceboook: rallykentavros

Οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας – Στέλιος Ηλία αναδείχθηκαν νικητές του 40ου Ράλλυ Κένταυρος με το οποίο άνοιξε η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου.

Το Κυπριακό πλήρωμα με όπλο του, το VW Polo GTi R5, είχε εξασφαλίσει διαφορά μεγαλύτερης των 2 λεπτών στο χθεσινό πρώτο μέρος.
Τη σημερινή ημέρα συνέχισε σε FlatOut ρυθμο και σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο καιβστα δυο περάσματα από τα “Μελισσάτικα”, έφτασε σε μια εύκολη νίκη ολοκληρώνοντας 3 λεπτά μπροστά από τους διώκτες του.

Οι Πανελλήνιοι Πρωταθλητές Χώματος 2021, με την “Ουλλα Ένα” οδήγηση τους, πέτυχαν το 8/8 στις ε.δ αγώνα -μεταξύ των οποίων και στη Powerstage που τους χάρισε 5 extra βαθμούς-και ξεκίνησαν την προσπάθεια κατάκτησης του φετινού ασφάλτινου τίτλου. συλλέγοντας το απόλυτο των βαθμών.

Αυτή ήταν η πρώτη ασφάλτινη νίκη του Κύπριου οδηγού στην αγωνιστική του καριέρα.

Στη δεύτερη θέση του βάθρου ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Γιώργος Περουλάκης – Λευτέρης Σαρρής.
Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo VIII, μπορεί να μην κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό των νικητών, παρόλαυτα στάθηκε επάξια μπροστά από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό του αγώνα, κατακτώντας παράλληλα τη νίκη στη κλάση C2.

Στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκαν οι Πρωταθλητές F2 των προηγούμενα ετών Δημήτρης Κτιστάκης – Μάνος Κτιστάκης.
Το πλήρωμα του Peugeot 306, πετυχαίνοντας την τρίτη του διαδοχική νίκη στο βουνό των Κενταύρων ξεκίνησε “με το δεξί” την υπεράσπιση του τίτλου της κατηγορίας.

Οι νικητές της GroupN, Γιώργος Αργυρίου – Δημήτρης Πάσχος εκμεταλλεύτηκαν τις δυνατότητες του Mitsubishi Lancer EvoIX και ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, ενώ παράλληλα ανέβηκαν στη δεύτερη θέσητου βάθρου της κλάσης C2.

Πέμπτοι ήταν οι Γιώργος Γεροδήμος – Σωτήρης Γρηγορίου με το Opel Astra OPC, συμπληρώνοντας το βάθρο της κλάσης C2.

Οι Δημήτρης Μίχος – Κωνσταντίνος Χειράκης, παρά τα 13 χρόνια απουσίας από τους ελληνικούς αγώνες κατάφεραν να κατακτήσουν τη νίκη στη κλάση C5.
Το πλήρωμα του Peugeot 208 Rally4 έδειξε να προσαρμόζεται άμεσα στο “νέο του γραφείο” και σημειώνοντας ανταγωνιστικούς χρόνους το διήμερο κατάφερε να ολοκληρώσει στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης.

Η έλλειψη ελαστικών για βρόχινες συνθήκες περιόρισε τον ρυθμό των Κώστα Κόρακα – Γιώργου Κότσαλη τη σημερινή ημέρα, με αποτέλεσμα να τερματίσουν στην έβδομη θέση.
Παρόλαυτα, το πλήρωμα συγκέντρωσε πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα της κατηγορίας Ν, ολοκληρώνοντας στη δεύτερη θέση του βάθρου.


Τα 2 Citroen DS3 R3T με πληρώματα τους Γιάννη Κωνσταντινίδη – Δημητρη Κυπαρισσά, και Τίτο Τιτάκη – Θοδωρή Μακράκη ολοκλήρωσαν στην έβδομη & όγδοη θέση του αγώνα, αντίστοιχα.
Τα δυο πληρώματα, με την ίδια σειρά τερματισμού, ακολούθησαν τους Κτιστάκηδες στο βάθρο της κλάσης C3.

Οι Γιάννης & Ανδρέας Νομικός με το ex-Skoda Motorsport Skoda Fabia S2000 ολοκλήρωσαν την πρώτη δεκάδα του αγώνα.

Οι Θανάσης Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης καθώς και οι “τοπικοί Αποστόλης Βεργοζήσης – Στέφανος Κλόκας ακολούθησαν τους Μίχο – Χειράκη στο βάθρο της κλάσης C5, ανεβαίνοντας στο δεύτερο και τρίτο σκαλί αντίστοιχα.
Τα 2 πληρώματα, που αμφότεροι, αγωνίστηκαν με Peugeot 106 κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα στην 11η και 13η θέση της γενικής κατάταξης.

Ανάμεσα τους τερμάτισαν, οι νικητές της κλάσης C6, Γιάννης Κουτσοδήμος – Σπύρος Βλάγκας με Peugeot 106.

Ο κυπελλούχος της κλάσης το 2021, μαζί με το συνοδηγό του δημιούργησαν διαφορά ασφαλείας τη χθεσινή ημέρα και ελέγχοντας τον ανταγωνισμό σήμερα, έφτασαν σε μια εύκολη επικράτηση.
Αυτή ήταν η δεύτερη διαδοχική νίκη του Θεσσαλού οδηγού στο αγώνα, καθώς είχε ολοκληρώσει στη πρώτη θέση στη τελευταία εκδοση του αγώνα το 2021.
Τα δυο Citroen Saxo με πληρώματα τους, Βαγγέλη Μασιάλα – Γιάννη Μόσχος και Νίκο Μανούσκο – Ηλία Μανούσκο τους ακολούθησαν στο βάθρο της κλάσης.

Για τη κλάση C4, νικητές αναδείχθηκαν οι Ανδρέας Περάκης – Κώστας Κουρουγκιαούρης με Peugeot 206, με τους Κώστα Αναγνωστάκη – Δημήτρη Αλεξιάδη να ολοκληρώνουν με το Suzuki Swift Sport στη δεύτερη θέση της κλάσης.

Το βάθρο της κλάσης συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Διαμαντής – Ανδρέας Μασιάλας που βρέθηκαν πίσω από τα πηδάλια ενός Toyota Corolla AE86.

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου συνεχίζεται με το Ράλλυ Λαμίας που θα διεξαχθεί το διήμερο 24-25 Ιουνίου.

Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου
Γραφείο Τύπου

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
ΑΡΘΡΟ 1 – ΟΡΓΑΝΩΣΗ
1.2 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Αντικαθίσταται το μέλος Αντώνης Σταφυλοπάτης από τον Παπαδόπουλο Αλέξανδρο
ΑΡΘΡΟ 11 – ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ – ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Την Παρασκευή 12/5/2023 και από ώρα 17:00 έως 19:00, θα πραγματοποιηθεί εντός του Πανθεσσαλικού
Σταδίου, Διοικητικός & Τεχνικός Έλεγχος αγωνιστικών αυτοκινήτων.
Το ωράριο του Τεχνικού Ελέγχου για το Σάββατο 13/5/2023 έχει ως εξής:
08.30 – 08.55 1,2,3,4
08.55 – 09.10 5,6,7,8
09.10 – 09.25 9,10,11,12
09.25 – 09.40 14,15,16,17
09.40 – 09.55 18,19,20,21
09.55 – 10.10 22,23,24,25
10.10 – 10.25 26,27,28,29
10.25 – 10.40 30,31,32,33
10.40- 10.55 34,35,36,37
10.55 – 11.10 38,39,40,41
11.10 – 11.15 42,43,44

Αναλυτικά Αποτελέσματα

Gallery Αγώνων

1η & 2η Μέρα